Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hoipp170/data/www/arhiv.hoippo.km.ua/engine/classes/templates.class.php on line 68 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hoipp170/data/www/arhiv.hoippo.km.ua/engine/classes/templates.class.php on line 72 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hoipp170/data/www/arhiv.hoippo.km.ua/engine/modules/static.php on line 143 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hoipp170/data/www/arhiv.hoippo.km.ua/engine/classes/templates.class.php on line 60 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hoipp170/data/www/arhiv.hoippo.km.ua/engine/classes/templates.class.php on line 64 Дистанційна освіта » Офіційний сайт Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ХОІППО)
  RSS 2.0
  Зробити стартовою  |  Додати в oбране
 
ХОІППО
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
 
 
 
 
  Панель управления пользователя
       
  Пошук:
Логін : Пароль :  
РегистрацияНагадати пароль?
Офіційна адреса:

м.Хмельницький
29000, Майдан Незалежності, буд. 1
тел. 0(382)-65-03-86, 65-74-75
E-mail: hmoippo@i.ua



Address: Ukraine, 29000, Khmelnytsky, Area of Nezalezhnosti, house a 1
tel. +38(0382)-65-03-86, 65-74-75
E-mail: hmoippo@i.ua

Меню сайта
Написати нам
Новини
Головна сторінка
Форум
НАКАЗИ
ПОРТАЛ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО ОІППО (Вихідне діагностування та інше)
Асоціація керівників інноваційних закладів (АКІЗО)

  Завдання інституту
  Дистанційна освіта
  Навчальна робота
  Intel навчання для майбутнього
  НМЦ інформаційно-комунікативних технологій Хмельницького ХОІППО
  Передовий досвід
  Пілотні школи
  Євроінтеграція
  Аспекти модернізації
  Шкільному бібліотекарю
  Видавнича діяльність
  Обласний центр практичної психології та соціальної роботи
  Електронні ППЗ
  Профільне навчання
  Обласні олімпіади
  Моніторинг якості освіти
  Наш банер
  Методичні кабінети області
  Науково-методичний склад ХОІППО
  Кафедри ХОІППО
  Виховна робота
  Хмельницький обласний центр ЄАІ
  Дошкільна освіта
  Ради інституту
  Хмельницька психолого-медико-педагогічна консультація
  Предмети у 9 класі
  Художньо-естетична освіта
  ЛІТО 2010
  ЗНО та моніторинг
  Сільська школа
  Сектор початкової освіти
  20 років Незалежності України
Корисні посилання
Хмельницька облрада
Хмельницька ОДА
Хмельницька ОДТРК Поділля-Центр
Хмельницька міська Рада
Робота з обдарованими дітьми
Хмельницькі олімпіади
Сайти ОІППО України
Освітній портал Хмельниччини
Сайт МОН України
Вчитель року. ІІІ етап
Острів знань
Сайт УМО
Школа олімпійського резерву
Українського центру оцінювання якості освіти
Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО
Форум інформатиків України
Вчитель новатор
Змагання та конкурси від ХОЦНТТУМ
АСУ Рейтинг
МЕРЕЖА УРАН
Сайт технічної підтримки мережі УРАН у Хмельницькій області
МАН України
Хмельницький молодіжний портал
Обдарована молодь Хмельниччини

Автобусні маршрути
Залізничні маршрути

Популярні новини
Опитування
Хто Ви, наш відвідувач?

Учень! tongue
Студент! bully
Вчитель (Викладач)! winked
Випадковий відвідувач! fellow
Календар новин
«    Листопад 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Освіта області
Шановні керівники відділів (управлінь) освіти створюйте свої веб-сайти, посилання на які будуть розміщені в даному блоці!!!
ВІДДІЛИ (УПРАВЛІННЯ) ОСВІТИ
ПЕРЕЛІК ОСВІТНІХ САЙТІВ ОБЛАСТІI
Погода
Погода в Шепетівці
Погода в Хмельницькому
Погода в Кам.-Подільському
Погода в Волочиську
Погода в Летичеві
Наші партнери та спонсори


Інститут інноваційних технологій та змісту освіти









Лічильники:

Лiчильник вiдвiдин Counter.CO.KZ - безкоштовний лiчильник
Олімпіада з інформатики 2009 (Всеукраїнська)
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
В даному блоці розміщені новини та спонсори 22-ї Всеукраїнської олімпіади з інформатики-2009, яка відбулася у м.Хмельницькому
ХОIППО » Дистанційна освіта
 

Реклама вiд наших спонсорiв

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер


Дистанційна освіта
 
 
 
Світовий процес переходу до постіндустріального інформаційного суспільства, а також економічні, політичні і соціальні зміни, що відбуваються в Україні, зумовлюють необхідність прискорення реформування системи освіти.Насамперед це стосується задоволення освітніх потреб громадян протягом усього життя, забезпечення доступу до освітньої і професійної підготовки всіх, хто має необхідні здібності та адекватну підготовку.Найбільш ефективному розв’язанню зазначених проблем сприяє дистанційне навчання, яке здійснюється на основі сучасних педагогічних, інформаційних та телекомунікаційних технологій.
П Е Р Е Л І К
рекомендованої літератури щодо використання і розвиткудистанційної форми навчання в системі післядипломної освіти
Законодавчо-нормативна базаз питань дистанційної освітиПро Національну програму інформатизації: Закон України від 4 лютого 1998 р. № 74/98-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1998. – № 27/28. – С. 482-493,
Офіційний вісник України. – 1998. – № 10. – С. 5-14.
Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернету та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні: Указ Президента України від 31 липня 2000 р. № 928/2000 // Офіційний вісник України. – 2000. – № 31. – С. 11-13.
Про затвердження завдань Національної програми інформатизації на 2000-2000 роки: Постанова Верховної Ради України від 6 липня 2000 р. № 1851-ІІІ // Офіційний вісник України. – 2000. – № 29. – С. 22-34.
Про затвердження Програми розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки: Постанова Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2003 р. № 1494 // Офіційний вісник України. – 2003. – № 39. – С. 8-13.
Про затвердження Заходів щодо реалізації Програми розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки: Наказ МОН України від 04.12.2003 р. № 802 // Відкритий урок. – 2004. – № 1/2. – С.33.
Про затвердження Положення про дистанційне навчання: Наказ МОН України від 21.01.2004 р. № 40 // Офіційний вісник України. – 2004. – № 15. – С. 241-253.
Итоги эксперимента в области дистанционного обучения и перспективы развития дистанционных образовательных технологий: Решение коллегии МО Российской Федерации от 26.06.2002 г. // Инновации в образовании. – 2002. – № 4. – С. 4-9.Об утверждении методики дистанционных образовательных технологий (дистанционного обучения) в образовательных учреждениях высшего, среднего и дополнительного профессионального образования Российской Федерации: Приказ МО Российской Федерации № 4452 // Народное образование. – 2003. – № 6. – С. 282-285.
Концепция полунатурного моделирования систем дистанционного обучения / Кравец О.Я., Нерихов А.А., Подвальный С.В., Федорков Е.Д. // Открытое образование. – 2003. – № 1. – С. 39-46.
Концепция развития дистанционного образования на территории государств – участников Содружества независимых государств: Проект // Открытое образование. – 2003. – № 3. – С. 9-13.
Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки: Затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2003 р. № 1494 // Відкритий урок. – 2004. – № 1/2. – С. 32.
Теоретичні основи дистанційного навчання
Бєсєдін М.В. Витрати в сфері освітніх послуг та їхня класифікація в системі дистанційної освіти: класифікація витрат // Педагогіка і психологія. – 2002. – № 3. – С. 30-33.Булавко В.
Про роботу наради і семінару директорів опорних пунктів Ін-ту ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті в країнах СНД і Балтії в межах проекту ЮНЕСКО "База даних для осіб, що приймають рішення з відкритої та дистанційної вищої освіти". Міжнародний семінар ЮНЕСКО: Дистанційна освіта в Україні, країнах СНД і Балтії (жовтень 2002 р., м. Київ) // Освіта України. – 2002. – № 85. – С. 2.
Бут В. Дистанційне навчання – вимога часу // Директор школи. – 2004. – № 1. – С. 28-29.
Валов В.Т. Современное состояние и перспективы развития дистанционного образования в России // Инновации в образовании. – 2001. – № 4. – С. 5-11.
Гончарик Л.П. Синергетическая модель образовательного процесса в системе дистанционного обучения // Открытое образование. – 2003. – № 6. – С. 7-14.
Гафіяк А. Теоретичні основи дистанційної освіти // Збірник наукових праць Полтавського держ. пед. ун-ту ім.. В.Г. Короленка. – Полтава, 2001. – Вип.. 6/7. – С. 74-84.
Данильченко В.М. Дистанционное обучение как средство развития глобального образования // Информатика и образование. – 2004. – № 3. – С. 121-124.
Демкин В., Майер Г., Трубникова Т. Нормативная база дистанционного образования Российской Федерации // Высшее образование в России. – 2001. – № 5. – С. 99-102.
Денисов Д.О. Дистанційна освіта в Україні // Актуальні питання дистанційної освіти, порівняння сучасного стану дистанційної освіти в Україні та країнах Західної Європи: Зб. наук. праць: У 2 ч. – Суми, 2004. – Ч. 1: Педагогіка та методика навчання і виховання. – С. 44-48.
Десятов Д., Преображенский Б., Толстых Т. К проблеме внедрения дистанционных форм обучения // Alma mater: Вестник высшей школы. – 2003. – № 4. – С. 13-16.
Джигун Л. Дистанційне навчання – одна з перспективних форм сучасної організації навчального процесу // Науковий вісник Чернівецького ун-ту: Зб. наук. праць. – Чернівці, 2004. – Вип. 208. – С. 65-67.Дон О.М. Теоретичні засади використання дистанційного навчання // Науковий вісник Південноукраїнського держ. ун-ту ім. К.Д. Ушинського: Зб. наук. праць. – Одеса, 2000. – Вип. 7/8. – С. 141-146.
Жевакина Н.В. Особенности функционирования системы дистанционного образования в Украине // Вісник Луганського нац. пед. ун-ту ім. Т. Шевченка. – Луганськ, 2004. – № 1.
Жилінкова І. Дисертаційна освіта: комп’ютерні комунікації в сучасній освітній діяльності // Управління освітою. – Від 4 лютого 2003 р. – № 1.
Зинченко В.П. Дистанционное образование: к постановке проблемы // Педагогика. – 2000. – № 2. – С. 23-24.
Иванов В.Л. Без преподавателя: о дистанционном образовании // Открытое образование. – 2002. – № 5. – С. 15-18.
Калашникова С.А. Развитие дистанционного образования в Украине: интеграция в мировые образовательные структуры // Открытое образование. – 2002. – № 5. – С. 26-28.
Кинелев В. Дистанционное образование – образование ХХІ в.: о месте дистанционного образования в системе образования ХХІ в. // Alma mater: Вестник высшей школы. – 1999. – № 5. – С. 4-8.
Кіріленко О.Г. Поняття "дистанційна освіта" і "дистанційне навчання" // Педагогіка та психологія: Зб. наук. праць Харківського держ. пед. ун-ту ім. Г.С. Сковороди. – Харків. – 2002. – Вип. 22. – С. 13-19.
Корсунська Н. Основні тенденції розвитку форм організації дистанційної освіти і фактори, що їх визначають: порівняльний аналіз форм організації дистанційної освіти в ряді країн з різним рівнем економічного розвитку // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2002. – Вип. 2. – С. 105-113.
Кревский И.Г. Информационно-образовательная среда открытого образования и развития дистанционного обучения // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 8. – с. 14-19.
Кухаренко В.М., Рибалко О.В., Сиротинко Н.Г. Дистанційне навчання: умови застосування: Дистанційний курс. – 2-ге вид., доп. – Харків: НТУ "ХПІ", Торсінг, 2001. – 319 с.
Кухаренко В.М., Рибалко О.В., Сиротинко Н.Г. Дистанційне навчання: умови застосування: Дистанційний курс. – 3-тє вид., доп. – Харків: НТУ "ХПІ", Торсінг, 2002. – 319 с.
Кушкерець В.І., Зуєва В.І. Концептуальні засади дистанційної освіти українців зарубіжжя. – К.: Знання України, 2003. – 166 с.
Лачинов Ю.Н. Определенность понятийного аппарата при дистанционном обучении // Открытое образование. – 2002. – № 2. – С. 16-18.
Лещенко О., Лещенко Л. Дистанційне навчання – освіта нового тисячоліття: загальні питання: За матеріалами Інтернету // Післядипломна освіта в Україні. – 2003. – № 3. – С. 42-50.
Любжин А. Дистанционное обучение: технологии и перспективы // Народное образование. – 2003. – № 6. – С. 89-92.
Любжин А. На пути к дистанционной педагогике // Высшее образование в России. – 2003. – № 2. – С. 50-53.
Мірошниченко Г.А. Дистанційне навчання: проблеми та перспективи впровадження // Наша школа. – 2003. – № 2. – С. 70-72.
Неприцький О., Пойда С. Передумови розвитку дистанційної освіти в постіндустріальному суспільстві // Післядипломна освіта в Україні. – 2003. – № 3. – С. 50-52.
Нікітенко О. Дистанційна освіта в Україні: про роботу семінару "Сучасний стан і тенденції розвитку дистанційної освіти в Україні" (листопад 2001 р., м. Київ) // Сільська школа. – 2001. – 14 листопада (№ 44/45). – С. 1-2.
Овсянников В.И. Заочное и дистанционное образование: близнецы или антиподы?: Нормат.-правовое обеспечение дистанционного образования в Российской Федерации // Открытое образование. – 2002. – № 2. – С. 64-73.
Олійник В. Дистанційна освіта за кордоном та в Україні: стислий аналітичний огляд // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2002. – № 3. С. 42-52.
Об итогах эксперимента в области дистанционного обучения и перспективах развития дистанционных образовательных технологий: Справка // Инновации в образовании. – 2002. – № 4. – С. 9-27.
Полат Е.С., Петров А.Е. Дистанционное обучение: каким ему быть? (о видах и формах дифференциации в дистанционном обучении) // Дайджест педагогічних ідей та технологій. – 2002. – № 2. – С. 59-61.
Полат Е.С., Петров А.Е. Дистанционное обучение: каким ему быть? // Педагогіка. – 1999. – № 7. – С. 29-34.
Полат Е.С.Теория и практика дистанционного обучения // Информатика и образование. – 2001. – № 5. – С. 37-42.
Рогова П.І., Шевченко В.Л. Дистанційна освіта в контексті електронних бібліотек // Педагогічна газета. – 2004. – Вересень ( № 9). – С. 6.
Саввін А.О. Дистанційне навчання: Сутність та зміст // Педагогіка та психологія: Зб. наук. праць Харківського держ. пед. ун-ту ім. Г.С. Сковороди. – Харків, 2001. – Вип. 17. – С. 21-27.
Славинська Н.В. Теоретичні проблеми дистанційної освіти // Педагогіка та психологія: Зб. наук. праць Харківського держ. пед. ун-ту ім. Г.С. Сковороди. – Харків, 2002. – Вип. 22. – С. 19-25.
Соболевская Т.Т. Дистанционное образование: мечты и реальность (о форме обучения) // Педагогічна скарбниця Донеччини. – 2002. – № 2. – С. 27-28.
Столяревська А.Л. Впровадження технологій дистанційного навчання // Педагогіка та психологія: Зб. наук. праць Харківського держ. ун-ту. – Харків, 2002. – Вип. 22. – С. 140-144.
Тавгень И.А. Модель организационной структуры системы дистанционного обучения в Республике Беларусь // Открытое образование. – 2003. – № 2. – С. 49-55.Танась М. Дистанційна освіта в дидактичній концепції // Вища освіта України. – 2002. – № 1. – С. 79-81.
Ткаченко Л. Проблеми інформатизації освіти об’єднують вищу школу: про роботу Міжнародної наук.-практ. конф. "Інформаційно-комунікаційні технології у середній і вищій школі", присвяченій проблемам інформатизації та дистанційної освіти у середній та вищій школах (вересень 2004 р., Ізмаїльський держ. гуманіт. ун-т) // Освіта України. – 2004. – 5 жовтня (№ 78). – С. 6.
Троян Г.М. Применение универсальных подходов для улучшения качества дистанционного образования // Открытое образование. – 2004. – № 2. – С. 37-47.
Шматко В.С. Система дистанційного навчання: особливості проектування та принципи побудови // Науковий вісник Київського коледжу зв’язку. – К., 2001. – № 1. – С. 90-95.Юрчук Л.,
Пойда С. Скільки коштує комп’ютерна неграмотність: стан сучасної дистанційної освіти в Україні // Управління освітою. – Від 4 лютого 2003 р. – С. 6-7.
Якусевич Ю. Дистанційне навчання як інформаційна технологія // Міжнародне співробітництво в галузі освіти: Матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. "INTED – 2003" (1-5 квітня 2003 р., м. Ялта). – К., 2003. – С. 189-195.
Психолого-педагогічні аспекти дистанційного навчання
Психолого-педагогические аспекты использования Интернет-технологий в образовании // Информатизация образования. – 2002. – № 9. – С. 46-50.
Богданова Н.А., Богданов И.В., Чмыхова Е.В. Психологические аспекты дистанционного образования // Инновации в образовании. – 2003. – № 5. – С. 78-90.
Гуров Е.А. Дистанційна освіта як психолого-педагогічна проблема // Науковий вісник Південноукраїнського держ. пед. ун-ту ім. К.Д. Ушинського: Зб. наук. праць. – Одеса, 2001. – Вип. 1/2. – С. 172-177.
Дмитренко Т.О., Білоусова Л.І., Купенко О.В. Психолого-педагогічні аспекти дистанційного навчання // Педагогіка та психологія: Зб. наук. праць Харківського держ. пед. ун-ту. – Харків, 1998. – Вип. 7. – С. 66-70.
Жилкин О.Н. Техническая организация учебного процесса и учета студенческих кадров в условиях дистанционного образования на основе комплекса "Электронный деканат ИДО РУДН" // Открытое образование. – 2002. – № 4. – С. 33-38.
Калашников А.В. Система контроля знаний при дистанционном образовании // Открытое образование. – 2001. – № 3. – С. 31-32.
Каук І.В., Логінов В.О. Дистанційне навчання: можливості та обмеження з погляду психології і педагогіки // Вісник Харківського держ. пед. ун-ту ім. Г.С. Сковороди. – Харків, 2001. – Вип. 5. – С. 67-72.
Логинов В. Психолого-педагогические проблемы дистанционного обучения // Міжнародне співтовариство в галузі освіти: Матеріали другої міжнар. наук. конф. "INTED – 2003" (1-5 квітня 2003 р., м. Ялта). – К., 2003. – С. 12-18.
Овсянников В.И. Исследование психолого-педагогических основ дистанционного образования // Открытое образование. – 2003. – № 2. – С. 7-14.
Оганесян А.Г. Проблема обратной связи при дистанционном обучении // Открытое образование. – 2002. – № 3. – С. 43-47.
Попов Д.И. Способ оценки знаний в дистанционном обучении на основе нечетких отношений // Дистанционное обучение. – 2000. – № 6. – С. 26-28.
Онищенко Ж.І. Проблема взаємодії викладача і студента в системі дистанційного навчання // Наука і освіта. – 2002. – № 2. – С. 78-80.
Тавгень И.А. Модель психолого-педагогической поддержки организации и сопровождения дистанционного обучения // Открытое образование. – 2003. – № 3. – С. 14-22.
Тинний В.І. Психолого-педагогічні аспекти дистанційної освіти // Наукові записки Національного пед. ун-ту ім. М.П. Драгоманова. – К., 2002. – Вип. 39. – С. 150-155.
Шлепнев А.А. Технология управления знаниями в обучении: в системе дистанционного обучения // Открытое образование. – 2004. – № 5. – С. 70-74.
Дистанційне навчання в системі післядипломної освіти
Андреев А.А. Дистанционное обучение в системе непрерывного профессионального образования // Школьные технологии. – 2001. – № 6. – С. 158-165.
Антощук С. Впровадження дистанційного навчання в освітню діяльність інститутів ППО // Матеріали Інтернет-конференції "Стан та перспективи впровадження дистанційного навчання в післядипломну педагогічну освіту" (4 березня 2004 р., м. Київ) // Післядипломна освіта в Україні. – 2004. – № 1. – С. 101-105.
Арешонков В., Трохименко В. Дистанційне навчання педагогічних працівників: досвід і проблеми (Житомирський обл. ін-т післядипломної пед. освіти) // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2003. – № 5/6. – С. 162-168.
Бабенко С.П. Дистанційне навчання як альтернативна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів // Наша школа. – 2003. – № 2. – С. 69-70.
Валькова О. От научно-педагогической экспедиции к постоянному дистанционному образованию: новая форма повышения квалификации на муниципальном уровне // Народное образование. – 2004. – № 4. – С. 82-84.
Гравіт В.О., Антощук С.В. Особливості впровадження дистанційного навчання в післядипломну педагогічну освіту // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 1. – С. 67-75.
Десятов Т.М. Дистанційне навчання в системі неперервної професійної освіти // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 1. – С. 75-80.
Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті: в схемах і таблицях /Олійник В.В., Гравіт В.О., Антощук С.В. та ін. – К.: Міленіум, 2003. – 74 с.
Койчева Т.І. Особливості підготовки майбутніх учителів-гуманітаріїв до виконання функцій тьютора в дистанційній освіті // Науковий вісник Південноукраїнського держ. пед. ун-ту ім. К.Д. Ушинського: Зб. наук. праць. – Одеса, 2003. – Вип. 5/6. – С. 58-64.
Лунячек В.Е., Соколовська І.Т. Стан та перспективи реалізації дистанційного навчання в післядипломній освіті працівників освітньої галузі // Наша школа. – 2003. – № 2. – С. 72-74.
Моисеева М.В. Психолого-педагогическая поддержка дистанционного обучения для системы повышения квалификации преподавателей // Дистанционное образование. – 2000. – № 6. – С. 49-55.
Навчально-методичний комплекс підготовки організаторів дистанційного навчання для системи післядипломної педагогічної освіти / За ред. В.В. Олійника. – К.: Міленіум, 2003. – 69 с.
Олійник В. Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті: організаційно-педагогічний аспект. – К., 2001. – 147 с.
Олійник В.В., Гравіт В.О. Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті: організаційно-науковий аспект // Післядипломна освіта в Україні. – 2001. – № 1. – С. 39-44.
Олійник В. Дистанційне навчання – від ідеї до втілення: підвищення кваліфікації працівників освіти // Світло. – 1999. – № 4. – С. 32-34.
Поваляева М.Н., Кечнев Л.Н. Дистанционное повышение квалификации педагогов дополнительного образования // Внешкольник. – 2002. – № 2. – С. 26-27.
Седеревічене А. Дистанційна освіта: перепідготовка вчителів з проблеми реалізації нових освітніх програм 4-річної початкової школи // Початкова школа. – 2003. – № 11. – С. 9-10.
Сиденко А., Хуторской А. Дистанционное повышение квалификации работников образования // Народное образование. – 2001. – № 5. – С. 79-86.
Сиденко А.С., Хуторской А.В. О повышении квалификации с помощью сети Интернета: дистанционные формы обучения // Школьные технологии. – 2000. – № 6. – С. 179-188.
Собчак Н. Розвиток програм дистанційного навчання соціальних працівників у США // Наукові записки Тернопільського держ. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2001. – № 4. – С. 133-135.
Соколянська І.Т. Дистанційне навчання в післядипломній освіті працівників освітньої галузі // Українська школа. – 2003. – № 3. – С. 18-20.
Трохименко В. Дистанційне навчання педагогічних працівників: досвід і проблеми // Післядипломна освіта в Україні. – 2004. – № 1. – С. 29-32.
Ушаков К. Дистанционный курс. Проблемы. Метод силового анализа: повышение квалификации руководителей учебных заведений // Директор школы. – 1999. – № 3. – С. 38-43.
Ушаков К. Дистанционный курс. Проблемы. Методы определения и решения: повышение квалификации руководителей учебных заведений // Директор школы. – 1999. – № 2. – С. 46-51.
Шенников С. Модель открытого дистанционного образования взрослых // Alma mater: Вестник высшей школы. – 2002. – № 8. – С. 31-37.


 
 

 
 
 
Головна | Реєстрація | Додати новину
Copyright © 2008-2011 hoippo.km.ua. Всі права захищені Design by © 2007-2010. Powered by DLE.